Jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa

Fattar du inte att detta tar död på mig också? Fattar du inte hur jävla dåligt jag mår av detta? Visst, du har satt dig rakt i skiten på egen hand men att se sin egna lillebror vara så jävla nere och så jävla ledsen.. det gör ont och det hoppas jag du vet. Jag kan inte tänka på något annat, och tårarna bränner under ögonlocket. Jag vill kunna hjälpa dig, jag vill kunna säga; "allting kommer att ordna sig, det kommer bli bra tillslut" men nu vet jag inte längre, säger jag det så kanske jag ljuger och det är det sista jag vill göra för dig. Men jag hoppas att allting kommer ordna sig, men hur vet jag inte. Putta inte bort mig, ta emot min famn istället, det kanske är det ända du behöver för att inse vad du har gjort och bättra dig. Du kanske behöver min närhet, och du vet att jag ställer upp ovasett vad. Du är det bästa som har hänt mig, varför tror du att jag är hemma så mycket nu för tiden? Jo, för att se till dig så att ingenting händer dig. Jag skiter seriöst i allt, sålänge du mår bra. Vi fixar det här, okej? Det är iallafall värt ett försök. Lillebror - Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0