Alla gör misstag, right?

Godkväll! Min dag har varit mycket bra, fast har så jävla mycket att tänka på just nu så ibland är det svårt att få fram ett litet leende. Jag, eve och malin drog hem till sarah iallafall vid 3 tiden, lite efter det kom erica och vi drog till godislagret och köpte lite glass och saker och satt där i solen och chillade och sedan drog vi vidare till en fontän och plaskade lite i vattnet, och bara chillade resten av dagen tills mamma kom och hämtade oss. Nu sitter jag här i min ensamhet och ska snart dra och kolla lite på tv innan jag går och lägger mig. Imorgon är det praktik som vanligt och sedan drar jag till Skövde med sarahbabe! Vi hörs xoxo kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0