Det är inte mig du älskar

Känns som om det varit en väldigt lång dag, vilket det kanske har? Men jag har ju varit på sandras stundent i stort sätt hela dagen, det var faktiskt väldigt roligt och jag är glad för hennes skull! Nu måste vi ju bara önska henne all lycka och så jävla fin var hon också för den delen. Efter studentfirandet drog jag hem till Sarah och senare upp till uh och träffa Erica, och sen kom Ellinor, och där spenderades den här vackra kvällen/natten! Hoppas alla förstog min ironi i "vackra", vädret suger! Sarah sleepar over här inatt. Tacochips, guacamole, fanta, godis och bästis, det kan inte bli bättre. Har på börjat ett tal till mormor eftersom hon fyller 90 år nästa vecka. Men det var la allt ifrån mig, ska snart hoppa i sängen. kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0