Det kunde varit bättre

Godkväll, orkade aldrig blogga igår, men gårdagen var ganska bra, sommarjobbade i några timmar och tiden gick hur sakta som helst, men trivs gör jag iallafall! Sedan var jag med Emil, Pontus, Erik och Marcus och senare på kvällen var vi också med Daniel och Johan! trevligt må jag säga. Idag har jag också sommarjobbat men tiden gick mycket fortare idag, och det var väldigt roligt! också har jag varit med sarahbabe hela kvällen och är fortfarande det, eftersom jag sover här inatt, iimorgon ska jag sommarjobba också och sen är det helg och min helg kommer bli supermegaunderbar. Vi hörs la imorgonkväll om jag inte hinner slänga in ett inlägg imorgon bitti! Imorgon är även malinbästis och sarahbabe med mig hem och sover med mig sen tillbringas helgen tillsammans med dom! ha det gött xoxo (kände att detta blev ganska långt så förstår om ni inte orkar läsa)


Det får bli en bild i repris, orkar inte leta upp någon bild på sarahs data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0