Inte så jätte bra

Hejsansvejsan. Min dag har varit helt underbar tillsammans med sarahbabe och kan ni tänka er att jag och sarahbabe snart känt varandra i tre år? förstår inte riktigt hur vi orkat stått ut med varandra, men fler år kommer det bli det kan ni lita på eftersom jag älskar min lilla knubbsäl! <3 Det blev inget Skövde idag för ingen av oss orkade dra ditt så vi drar ditt efter skolan imorgon istället. Var på uh hela kvällen och träffade lite gulligt folk! Just nu håller jag på och rensar datan lite, med bilder osv. tänk vad många minnen det dyker upp när man gör det? Men då får la jag ta och fortsätta med det. Vi hörs xoxo kyss!





Kommentarer
Postat av: sarah

åhåå, jag älskar dig min fina heffaklump! <3

2011-06-07 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0