Säg inte nej, säg kanske, kanske, kanske

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sen, sarah har åkt hem och jag väntar på att maten ska bli klar och att papi kommer hem så att han och jag kan dra oss emot Skövde, jag måste handla lite saker! Vädret är ju helt underbart eller vad säger ni? Fast idag tycker jag faktiskt att det blåser lite kallt. Men det blir säkert varmare i eftermiddag någon gång! Funderar på att kolla klart på avsnittet ifrån andraavenyn, hann ju inte kolla klart på det igår eftersom vi drog till skolan med Erik och Pontus och lirade lite basket och klättrade upp på taket och satt där och chilla! Nejmen, slänger la på ett avsnitt. Vi hörs xoxo kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0