Snart är helgen slut.

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte :( vill att malin ska stanna kvar och inte åka tillbaka till bohuslän idag! Men helgen har iallafall varit helt underbar, I torsdags så var jag med sarah, drog till göteborg, träffade malin och sarah och malin sov hos mig, vi var ute halva natten med Erik, Pontus, Micke och Emil! I fredags var det liseberg som gällde och jag och malin var ute med Emil, Micke, Erik, Pontus och Jesper typ halva natten, var hemma hos Micke och kollade på skräckfilm fast jag somnade, och igår tog vi det lite chill och träffade sarah lite, men det mesta av tiden var vi med Erik, Pontus, Micke och Emil.. På natten var vi sedan hemma hos Marcus. Trevligt värre. Idag drar vi in till stan och är med Ellinor och Sarah. men nu ska jag sluta tjata, vi hörs xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0