Sommar och sol

Snart ska jag krypa ner i sängen tillsammans med Erica, imorgon är det Stockholm som gäller.. taggad? ohyes. Längtat som fan till det. På fredag så är det kinamat som gäller med familjen plus några "vuxna" vänner, sedan sover jag antagligen hos Thess?! På lördag är jag la med Thess och lite Sarah, eftersom Sarah ska sova hos mig och vi drar till Liseberg på söndag igen, tillsammans med några goa pöjkar. och sen sover Malin hos mig mellan söndag-måndag! Hur underbart kommer inte mitt sommarlov bli eller? Fast sommarjobbar ju fortfarande, men en vecka kvar, sen jävlar så är det sena nätter och party varje dag! Nu ska jag kila, ha det. Vi hörs xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0