Alla behöver vi en förebild!


Världens bästa pappa!

Jag älskar dig pappa, även fast du vissa dagar kan skälla på mig
Men jag vet att du skäller på mig pga att du är rädd om mig.
Kommer du ihåg den där gången då du och mamma kom på mig med att jag hade tjuvrökt?
Då var jag skit arg på er, pga att ni stog och skällde på mig
Men nu i efterhand så förstår jag att det var pga att ni är rädda om mig,
Ni vill inte att jag ska dö i någon konstig sjukdom, drf vill ni inte att jag ska börja röka heller.
Jag är så tacksam för allting som du har gjort för mig.
Alla behöver en manlig förebild, jag har dig och kommer alltid att ha dig!
När jag behöver dig som mest så vet jag att du alltid står där..
Jag vet att när jag behöver en pappa kram som mest, så får jag alltid en.
Jag vet att om jag behöver pengar till något, så ger du mig dina sista kronor.
Jag vet att om jag behöver bli hämtad eller få skjuts någonstans så kommer du så fort du kan.
Trots att jag kanske inte visar det så bra, så är jag så jävla tacksam för precis allting som du gjort!
Jag är så glad över att jag har en pappa som bryr sig om mig, för det är många som inte har det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0