Born this way!

Hejhopp. livet rullar på, kanske inte direkt i rätt spår.. jag har humörsvängningar som fan oh vet inte vad jag ska göra åt det, ena stunden så kan jag vara hur glad som helst och sen kanske någon säger något som inte skulle göra mig arg i vanliga fall men jag exploderar så ja, läkare, here I come typ!

Men över till det jag egentligen tänkte skriva;
Jag har en vän, som är söt, snäll och som alltid finns där! Hon är en ond smörja men som vill mig väl trots att du kan vara ond emot andra. Erica Andersson, du är helt jävla awesome och bäst på alla sätt och vis, jag är så glad att jag har dig vid min sida.. alla borde ha någon som dig vid sin sida för då blir livet så jävla mycket enklare, jagälskardig, jagälskardig, jagälskardig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0