Can I be the one?

Sålänge jag har dig, så är jag någon!
Jag är så glad över att jag träffade dig, you are the one for me!

Gud vad trött jag är trots att jag gick upp för ungefär 2 timmar sen! Jag har så jävla tråkigt så jag vet inte ens vad jag heter, mormor är hemma, vilket är bra för henne har jag saknat! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ingen verkar ha tid för mig :( men om ni har det, så kanske ni kan höra av er? Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, sarah åkte för ungefär 2 timmar sen också. Men har lovat henne att hon är min hela nästa vecka, catfight, you know.. HAHA! Nu ska jag sluta tjata och göra något med mitt liv. Kanske blir att dra in till stan och träffa lite gulligt folk! 

Kyss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0