Crazy in love!

Jag är så galet lycklig och vet ni varför?
Jag har världens bästa pojkvän!

Min kväll/natt har varit helt underbar, blev att tillbringa den tillsammans med Jessica, malin, sarah oh thess så min kväll har inte varit något annat än bäst:) malin har varit jävligt saknad och äntligen fick jag träffa henne! inatt sover även sarahbabe här, tänkte göra popcorn men seriöst, jag är för trött för det ;o omg, men nej, nu låter jag som en fjortis -.-' HAHA! Jag kanske ska sluta tjata så mycket eller vad säger ni? Btw; Fuck vintern, nu vill jag ha sommar med en gång, seriöst, tröttnat som fan på det här vädret! kill me typ? Men nej, kanske ska dejta kudden snart? och ärligt talat skiter jag i vad sarah tycker, hon får följa med trots att hon inte vill!

God helg, svälj en älg!




Jag älskar er, tusen gånger om! <3







Kommentarer
Postat av: Malin

love u!

2011-03-12 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0