Det är kärleken, inte förnuftet som är starkare än döden!

Jag värdesätter den vän som bokar tid för mig i sitt schema men jag prisar den vän som för min skull inte ens tittar i sitt schema!

Jag är så glad över att jag har dig, världens bästa! Du är ljuset i mitt liv, du är solen i mitt liv, du är mitt allt! Jag njuter varje sekund av att bara få vara med dig, kunna sitta och snacka om allt möjligt i flera timmar, kunna skratta och hitta på roliga saker, göra bort sig totalt.. det är vi det. Du och jag, emot världen? Vi gör bort oss, vi skämmer ut oss, alla snackar om oss, typ dom två idioterna? Haha! men jag trivs så jävla bra med det, eftersom jag får göra allt med dig. Du är bäst, helt jävla oslagbar! Du finns alltid där för mig, du ger mig råd, lösningar osv... och jag är så jävla glad för det, alla gånger kanske jag inte lyssnar på alla råd som du ger mig men när jag gör misstag och briser så står du fortfarande kvar vid min sida och du har alltid en axel fri som jag kan luta mig emot när allt känns jobbigt, gumman? Jag vill bara att du ska veta att ovasett vad du säger, vad du gör, hur våran vänskap slutar så kommer jag alltid älska dig, vi hör ihop, det bara är så! Forever and a day?

Kommentarer
Postat av: sara

Babe! Du är oslagbar och utan dig vore jag inte värd en spänn. Du är bäst. Mitt allt. Min stjärna. Jag älskar dig så oerhört mycket och kommer alltid finnas här för dig, oavsett. Även om du ber mig dra åt helvete, så finns jag här. För Dig. I alla lägen. Räkna med det! Kommer alltid vara din. Bästavän, jag är oerhört glad som får spendera dagarna med dig<3

2011-03-31 @ 18:16:25
URL: http://sarahjehenrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0