Du är det finaste jag vet!

Godmorgon! Ja, jag är hemma och har inget liv, bussen till praktiken går om ungefär 20minuter.. inget jag ser fram emot men aja, jag är så jävla lat så det finns inga ord för det. Haha! omg, vad sarah är söt eller? Läste precis det hon skrivit i min blogg.. Åh! Jag älskar dig hubbybunny! Efter praktiken idag så kommer mami oh papi och hämtar mig vid pa:s för mamma ska köpa jeansleggings till mig ('a och sen drar jag hem till sarahbabe oh käkar lite tacos osv. Det blir antagligen uh hela kvällen, sen sover jag hos sarah, awesome! Nu ska jag kila, köss!
Älskling, utan dig i mitt liv skulle allt bara vara mörkt.
Solen skulle aldrig exictera i mitt liv!
Du är det finaste jag vet.
Jag älskar dig, tusen gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0