I need you, I miss you!

Idag insåg jag att jag inte kan leva utan dig, säg vafan du vill men jag behöver dig i mitt liv. Jag hatar mig själv så fucking jävla mycket för att jag älskar dig så fucking jävla mycket. Jag ber dig, kom tillbaka!

Just nu sitter jag på uh tillsammans med sarah, hon har typ lite damp och oroar sig för floby x) menmen.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva! Btw; Vill ni veta en rolig sak? Jag var 3 poäng ifrån godkänt på matteprovet (y) damp typ? Aja, nu ska jag sluta dampa.. imorgon efter praktiken blir det att dra hem och lägga sig i ett solarium i en halvtimme sen drar jag la in till stan och är med sarah, i think? Kyss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0