Ingen har sagt att livet är lätt!

Jag är lycklig, det vågar jag erkänna men samtidigt som jag är så jävla lycklig så kan jag få den där känslan som gör att jag känner mig helt världelös och ibland känns det som om ingen älskar mig och då menar jag verkligen INGEN! Men jag vet ju att det inte är så, jag har pojkvän som jag är lycklig tillsammans med och jag har världens bästa vänner som alltid finns där och bryr sig och trots mina brister och fel så lämnar dom mig inte vilket jag är väldigt tacksam för. Men ibland så blir jag bara så osäker på vem jag egentligen är eller rättare sagt; vem vill jag vara? och för en gångs skull så har jag svarat på den frågan; Jag vill vara den personen som mina vänner och min lillebror kan se upp till, jag vill vara omtyckt ibland mina nära och kära och helt ärligt så skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mig så länge inte jag inte förlorar någon som betyder mycket för mig för ärligt talat så skulle jag inte överlevt då! Jag kanske inte är lika stark som endel men jag har iallafall mod till att vara mig själv!




Kommentarer
Postat av: johanna

Nicco! Jag tycker du rockar, och tycker om dig PRECIS som du är!!! puss tjejen<3

2011-03-15 @ 15:37:56
URL: http://euphoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0