Ingenting är längre som förut!

Godkväll! Nu slänger jag bara in ett random litet inlägg om dagen och senare när jag bytt data så blir det outfit för dagen och kanske lite mer bilder om jag orkar, vilket är väldigt tveksamt! Just nu sitter jag här vid datan och ska snart beställa ett linna ifrån H&M, kan langa bild någon dag i veckan på det! Sen så ska jag också hoppa in i duschen vilken minut som helst. Praktiken gick hyfsat bra idag, tiden bara sprang iväg men samtidigt var det så jävla långtråkigt. funderar på att byta praktik igen? hmm... men jag vet inte riktigt, känner mig ganska velig faktiskt! menmen.. efter praktiken drog jag hem till sarahbabe och vi käkade lite och spelade kort, sen tog vi en buss hem till mig och solade solarium. Jag ska bli brun till sommaren iallafall :) Efter det så gick vi hem till mig och kollade film och käka lite naturgodis osv men nu har tönten åkt hem! nejmen, nu ska jag se till att beställa det där jävla linnet. Kyss!
Do you remember? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0