Jag älskar att vara i din närhet!



 

Jag har världens bästa pojkvän, that's it!
Halsbandet ni ser på bilderna fick jag av honom i torsdags! <3

My life would suck without you
We belong togheter,
Forever united here somehow
You got a piece of me and honestly!

Jag är så glad över att du är min, bara min!
Tänk att det är just du, den där killen som jag tyckte var så jävla snygg första gången jag träffade honom.
Vilket mina kompisar fick höra en heldel om.
Men då så kunde aldrig tänka mig att ha dig som pojkvän.
Tiden har gått snabbt, känns som om vi har känt varandra i evigheter!
Men nu, så är jag så jävla glad över att få kalla dig för min!
För att visa hela världen att du och jag hör ihop..
Take my hand baby, we can do it togheter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0