Jag har ingen framtid utan dig!

Livet rullar la på som vanligt, dålig uppdatering och det ber jag om ursäkt för. I måndags var det ju min första dag på min nya praktikplats och jag förstår inte varför jag var så jävla nervös inför det, det gick ju skit bra och jag stor trivs där. tack gode gud för det! Annars har la dagarna gått jävligt fort, just nu sitter jag på uh tillsammans med thess och kim. Sarah kommer la snart och då bär det av hem till henne och vänta på att pappa ska hämta mig. Är på lite sisådär dåligt humör. menmen.. that's life. Förhoppningsvis kommer det in ett inlägg när jag kommer hem för känner att jag måste skriva av mig lite.

SeeYaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0