Jag saknar tiden då jag var liten!

Godkväll! Hemma ifrån en lång dag med praktik och underbart folk på det. Joel gjorde min dag helt och hållet, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, ett tag visste jag inte om jag skrattade eller grät. HAHA! Jag kommer vara väldigt osocial här i ungefär 3 dygn, vilket jag hatar! Jag drar till småland imorgon för att träffa farmor och farfar och kommer hemma på söndag då jag drar direkt hem till sarahbabe men vi får se om det kommer ett inlägg på söndagkväll någon gång! Nu ska jag dricka min älskade cola, äta påskgodis och gå&lägga mig, jag är helt jävla slut. Men ey, glöm inte att vara sociala på sms i helgen och det är ett måste! Hoppas alla får en bra helg.

Kyss!


Lycklig till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0