Jag vill se dina ögon le!

Jag är lycklig sålänge jag har dig, du är anledningen till leendet på mina läppar!

Godkväll! Dagen har varit grymt bra, förutom min mensvärk.. men jag har överlevt trots det^^ Praktiken gick bra, fick också reda på att jag får fortsätta på pas efter den här veckan, jag kanske inte har nämnt att jag bara hade 2 veckors prov? Men nu vet ni det, och jag fick typ MVG *happyface* om nu det hade räknas i något betyg. Haha! Men det går tydligen kanonbra för mig så han vill ha kvar mig, vilket var roligt att höra! Sen blev det att träffa min onda smörja och sarahbabe och dom gjorde min dag totalt!
Imorgon blir det att mysa sönder hela kvällen/natten tillsammans med sarahbabe och förhoppningsvis träffa baby :*

Sarah says;
"Det är svart skum som kommer ut ifrån den som ser ut som vispgrädde och sen kan man hälla den i oboyen!

- HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0