Take my hand baby, we can do it!

Den 3/3-2011 så hände det någonting.. jag blev den lyckligaste tjejen i hela världen! Jag var nervös, jag skakade och när jag såg dig blev jag helt jävla knäsvag! När du la din arm runt mig och drog mig intill dig och tog tag i min hand, jag lutade mig emot din axel.. åhh.. allt var perfekt! Jag blev helt varm i hela kroppen, jag ville skrika av lycka, jag visste inte vad jag skulle säga, inte du heller. det blev världens pinsamaste tystnad. Trodde aldrig man kunde känna såhär, trodde aldrig jag kunde bli som här lycklig. Men ey? det är du som får mig att le, du är anledningen till mitt leende på läpparna, du är anledningen till varför jag inte kan sluta le! Det ända jag är rädd för nu, är framtiden och alla dom som vill förstöra, kommer vi klara det? Du snurrar hela min värld.. det är för tidigt för att säga att jag älskar dig men jag vill bara att du ska veta att jag tycker så jävla mycket om dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0