This is how I feel!

Godmorgon! Jag vaknade för en halvtimme sen, blev ingen praktik idag. Var ju hos läkare för 1 vecka sen och vi kom fram till att jag har inflammation i stortån, så jag går på pencillin och inflammationen går ut i hela kroppen, jag hatar det seriöst :( menmen... blir iallafall att sola solarium på aktis idag tillsammans med min onda smörja! Igår var ju jag och mina onda smörjai vårgårda tillsammans med min familj, det var mys, men gick inte så bra för eriks lag menmen.. det var la kul ändå? Sen var jag och erica i stan också fick jag träffa världens bästa pojkvän, vilket var underbart för han är jävligt saknad och jag får inte träffa honom idag :( det suger bigtime! Nejmen, nu ska jag prata klart med sarah i telefon och sen göra något att äta! Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0