Trasigt liv!

Att ni inte ser hur dåligt jag mår? Blundar ni hela tiden eller vill ni inte se? Att gråta sig till sömns varannan natt, är jävligt jobbigt. Men att hela tiden behöva hitta på vad man ska säga till dom man delar allt med, är ännu värre. Att ljuga för dom som alltid ställer och lyssnar, är ett helvete. Varför kan ni inte bara försöka förstå? Jag vill vara som dom, jag vill vara normal!

Ni har förstört mitt liv, jag hoppas ni är glada nu! Ni är vinnarna, eftersom ni tror att livet bara är ett jävla spel. Ni vann, ni krossade mig, ni knäckte mig, ni fick mig att bryta ihop så fira att ni har förstört en människas liv, min fråga är bara; skulle ni kunna leva med att ha ett liv på erat samvete?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0