YOU ARE MY EVERTHING


Tjalol, alla Niccoas läsare! Hon som just nu sitter och skriver på Nicco's blogg, heter Sarah och jag är en helt random person. Men ändå är jag rätt tuff när jag vill ;) Haha! Ne, men jag tänkte skriva några rader om mina gooa vän, till namn Nickolina.

Minns du första gången vi träffades? På anfiteatern, i plantis här i Falköping. Vi kände egentligen inte varandra. Vi började lära känna varandra, genom att bråka det första vi gjorde, för jag trodde du var på g med mitt ex. Jag nästan hatade dig. Haha! Lite patetiskt, men hade vi inte bråkat, hade jag aldrig fått veta vilken bra och underbar person du är. Jag är så oerhört lycklig med dig och nu var det för två årsen, som vi träffades. I sommar. Och jag blir bara mer och mer besatt och galen i dig! DU är min bästavän, och det kan inte en människa ändra på. Vi har haft det väldigt upp och ned, men inget kan förändra vad jag tycker om dig. Du är helt magisk och mitt allt. Jag har alltid lika kul med dig, trots att du brukar ha ett fruktansvärt menshumör. Jag vill aldrig någonsin förlora dig, oavsett om jag kan ha sagt det vissa stunder, men det har jag verkligen aldrig någonsin menat. Kom ihåg det, babe! Du är det bästa som någonsin hänt mig och det menar jag mer än allt annat i världen. Jag hatar att vara utan dig, och älskar att bara få vara med dig. Jag är alltid lika rädd att du ska släppa min hand och gå din väg, det skulle jag aldrig klara.

Och du, älskiipäälski.. Du vet att jag alltid kommer finnas för dig, oavsett vad. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet som du ringer, jag kommer alltid finnas till hands! Och oavsett hur ofta du ber mig dra åt helvete, kommer jag verkligen alltiiid finnas här. No matter what, liksom. Det ska vara du och jag, föralltid. Det har jag bestämt och så står det skriver. " Nickolina och Sarah - nu och föralltid " Vi är dem två klumpiga idioterna, som alltid skämmer ut oss och som folk alltid snackar om. Men vad gör det? Jag trivs så himla bra med dig, och älskar att se dig le och vara glad. Hatar dem gångerna då jag inte får någon kontakt med dig alls, och det är det värsta. Att se dig så jävla nerbruten och borttagen. Jag kommer alltid göra allt, för att få se dig le och vara lycklig. På heltid! Du är stark min vän, du är så jävla stark och klarar allt. Jag bara vet det. Det finns inget du inte klarar, absolut inget. Du är min sol, när regnet faller och min måne när mörkret kommer smygandes. Du är min hjälte, min stjärna och min, bara min Nickolina!

Ja... vad ska jag mer säga? Du är min solstårle, en tjej som alltid får mig på humör! Våra minnen är bara mer än oslagbara. Jag vet att jag betet mig som en idiot, men vet du vad? Vi fixar allt tillsammans, precis allt. Det finns inget vi inte fixar tillsammans, right? Kom ihåg att jag alltid kommer finnas till hands, vart jag än är. Jag gör allt för dig. Precis allt! Du är den viktigaste i mitt liv. Mitt andra ja.

JAG ÄLSKAR DIG, SÅÅÅ JÄVLA MYCKET




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0