i'll go where ever you will go

Eftersom Nickolina suger på att uppdatera sin blogg, så gör jag ett inlägg! Snällt va? :D

Min fina och allra bästa vän, vad vore jag utan dig? Inget. Absolut inget. Jag vore inte värd ett piss här i livet. Jag vill tacka dig för vem du är och hur du är. Det finns ingen som du och ingen kommer någonsin ta sig emellan oss. Det är du och jag emot världen, no matter what. Du får hata mig hur mycket du vill, du får slå mig hur mycket du vill, du får be mig dra åt helvete hur mycket du vill, men aldrig att jag tänker släppa taget om dig. Aldrig. Du är äkta och det visste jag redan från början. Du är så underbart perfekt, min bästavän! I'll never lose you for something in this word, remember that. Puss från bara din Sarah!♥

(klicka på bilden för att komma till min blogg, bitcheeees ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0