19:25

Godkväll or something? Dagen har varit väldigt lyckad måste jag allt säga, var skola som vanligt, hade skolfoto, vilket jag hoppas blev väldigt lyckat. Käkade även Pizza med Sarah och Sanna, eftersom Sanna fyller år som sagt. och ja, skolan led väl emot sitt slut.. och jag åkte typ hem direkt efter skolan.. varit i affären med mamma precis, där hon köpte lite godis till mig! Snart ska jag fortsätta läsa min stackars bok, som bara ligger framför mig och väntar på mig, också blir det lite tv tittande! Sen leder väl kvällen emot sitt slut antar jag! Ska nog ut och röka nu, känner mig lite röksugen faktiskt. Pussisar :love:

Webcameran fungerar inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0