42 frågor om din bästa vän

1.Vad heter hon? - Sarah Henrikson
2. Hur gammal är hon? - 16, 17 i Januari
3. När träffades ni sist? - Hon är hos mig nu
4. Vad har hon för hårfärg? brunt
5. Brukar hon färga håret? inte så ofta.
6. Vilka färger har hon haft? - Blont?, brunt, orange (hahha)
7.Vad har hon för parfym? - Vaniljparfym i think.
8. Är hon galen? - Ni skulle bara veta.
9. Vad är erat första minne? - Anfiteatern.
10. Har ni många minnen ihop? - ohja.
11. Vart bor hon? - Falköping.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej, men förhoppningsvis till sommaren.  
13. Är du avundsjuk på henne? - inte direkt, eller borde jag vara det?
14. Vad heter hennes syskon? - Kim, Angelica, Veronica, Anna, Peter och Liam.
15. När träffades ni första gången? - 2009
16. Hur träffades ni? - genom Anton. 
17. Vad går hon i för sporter? - ingen. men hon har spelat fotoll fast det var nog många år sedan. 
18. Vad kan hon göra på helgerna? - vara med mig, uh, datorn osv. 
19. Göra efter skolan? - vara med mig, blir aldrig av med henne ;)
21. Har ni pussats? - ah, hihi (a)
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - yes.
23. Har hon fräknar? - neh.
24. Har ni kollat på film någon gång? - yes.
25. Har ni bråkat någon gång? - yes, men inte på ett halvår nu :) 
26. Har ni sovit i samma säng? - yes.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - ohja.
28. Har du sett henne gråta? - mjo :/
29. Vad gjorde du då? - Tröstade henne, vad annars?
30. Har du sett henne vara riktigt arg? - det vet jag inte, ;o
31. Har hon sett dig gråta? - yes.
32.Vad ska ni göra i sommar? - forhoppningsvis åka utomlands. 
33. Har hon svikit dig någon gång? - det kan man la säga,
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - varje dag. 
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? - dö. 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - det hoppas jag. 
37. Älskar du henne? - ohja.
38. Vad är det bästa med henne? - Allt. förutom när hon slåss. 
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? - ingenting. 
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? - det får vi nog diskutera lite mer innan jag bestämmer mig. 
41. Hur ser hennes klädstil ut? - bara bra.
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? - har hon redan gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0