Då kör vi en till lista då...

Dag 01 - Ett nytaget foto på mig
Dag 02 - Sanningen bakom mitt bloggnamn
Dag 03 - Ett foto av mig och mina vänner
Dag 04 - En dålig ovana jag har
Dag 05 - Ett foto på en plats jag tycker om
Dag 06 - Ett minne från min barndom
Dag 07 - Mina mål för denna månaden
Dag 08 - Något jag är stolt över
Dag 09 - Något vackert
Dag 10 - Ett annat foto på mig och mina vänner
Dag 11 - Varför började du blogga?
Dag 12 - Något jag längtar efter
Dag 13 - Ett foto på mig och min familj
Dag 14 - Mina tio favoritlåtar just nu
Dag 15 - Femton random fakta om mig själv
Dag 16 - Något som får mitt hjärta att smälta
Dag 17 - Planer/drömmar/mål jag har
Dag 18 - Någon jag tycker om
Dag 19 - Lista tre hunkar
Dag 20 - Mina smeknamn
Dag 21 - Ett foto jag aldrig lagt upp
Dag 22 - En film
Dag 23 - Ett foto som väcker många känslor
Dag 24 - Något som får mig att skratta
Dag 25 - Några av mina favoritbloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0