Dag 06 - Ett minne från min barndom

Blir ett väldigt sent inlägg eftersom det snart är söndag, men ingen skada skedd :)

Jaha, jag kommer inte ihåg så mycket ifrån min barndom. Inget roligt iallafall. Därimot kommer jag ihåg den dagen då mamma och pappa kom hem till mormor och berättade att morfar död men det konstiga är att jag kommer inte ihåg vem min morfar är, jag kommer inte ihåg hur min morfar ser ut.. jag vet att han bodde i bohuslän så jag träffade honom inte sådär jätte mycket. Kan man sakna någon som man knappt vet vem det är? Ibland tänker jag på honom och undrar vart han är, hur han är, vem han är och hur han ser ut.. ibland önskar jag att jag bara kunde få träffa honom, bara för en liten stund så att jag iallafall kan få se hur han ser ut och vem det är jag saknar så jävla mycket. Jag hatar cancer.. varför måste den ta död på så många?

Om det inte vore för det här kanske han hade levt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0