Dag 15 - Någon som du har känt längst + 15 fakta om dig

Räknas min lillebror? Honom har jag känt sen han föddes ;)



15 fakta:

1. Jag fyller 18 i december, vilket jag älskar att berätta för alla!
2. Jag vill ha en hund mer än någonting annat!
3. Jag röker!
4. Jag älskar choklad!
5. Jag är fruktansvärt mörkrädd, hatar verkligen att gå själv ute i mörkret!
6. Jag tror på spöken/andar!
7. Jag är beronde av cola!
8. Jag hatar falska människor och folk som ljuger!
9. Jag tar åt mig elaka kommentarer jätte lätt, men inte positiva!
10. Jag älskar att shoppa och att hela garderoben är full med kläder!
11. Jag tycker inte särskilt mycket om att dricka, bara någon gång ibland!
12. Jag har humörsvängningar så att det bara skriker om det!
13. Jag älskar skolan, (nu för tiden)
14. Min lillebror är det bästa som hänt mig, jag stöttar honom till 110%!
15. Jag suger på sånt här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0