I miss you, I need you!

Jag minns det som igår..
Vi hade träffats några gånger innan.
Bara myst, kollat på film, kanske gått någon promenad.
Men jag minns särskilt den dagen när du gjorde mig till den lyckligaste tjejen i hela världen

"Jag vill att du ska bli min, jag vill att du ska bli min flickvän,
jag vill visa upp dig för hela världen och kunna presentera dig som min flickvän"

Orden vällde igenom mig
Gång på gång hörde jag dig säga dom där orden.
Allting runt oss försvann,
för mig fanns bara du, liggandes intill mig.
Varför tar allt det underbara slut så fort?


Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in nyheterna hos smyckesmärket PRJ. Smycken som massa kända bloggare och kändisar bär.



Ha en trevlig måndag!

2011-10-17 @ 10:21:27
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0