jag saknar dig mindre och mindre

Godkväll. Var i Falköping en liten stund ikväll, satt mest och chillade på tågstationen och träffade lite folk. Imorgon så är det skola som vanligt, och jag måste verkligen göra klart utvärderingen annars blir inte läraren glad på mig! Efter skolan så drar jag till Skövde med Malinbabe, vilket kommer bli awesome. Saknar verkligen våra dagar tillsammans. Sen är det även bestämt att jag ska på fest i helgen, så den här veckan kommer bli hur bra som helst! Vill ni hänka på till festen, så är det bara att höra av er så hör jag av mig till honom som den är hos. Men nu ska jag hoppa in i duschen och skriva klart utvärderingen. puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0